PW Zorg

Dé Thuisboerderij 

Klachtenprocedure bewoners

PW Zorg is aangesloten bij erisietsmigegaan.nl

Uiteraard doen wij er alles aan om de zorg zo goed mogelijk en naar tevredenheid van onze bewoners uit te voeren. Ondanks onze inspanningen kan het voorkomen dat er verbterpunten zijn. Wij bieden daarom drie mogelijkheden om een klacht bij ons kenbaar te maken.

Melden bij medewerker van PW Zorg
Als er een klacht is, kan die direct gemeldt worden bij een van onze medewerkers. Deze zal de klacht bespreken en samen met de bewoner een oplossing zoeken. Kom je er samen niet uit, dan kun je de klacht schriftelijk indienen bij de directie van PW Zorg (via: info@pwzorg.nl). Er wordt dan binnen 5 werkdagen contact met je opgenomen. De directie zal met jou in gesprek gaan over je klacht met als doel deze naar tevredenheid op te lossen.
Vanzelfsprekend heeft u altijd het recht om rechtstreeks contact op te nemen met onze onafhankelijke externe klachtenfunctionaris zonder tussenkomst van PW Zorg.


Externe klachtenfunctionaris
Is je klacht onvoldoende opgelost, of duurt de afhandeling van jouw klacht langer dan zes weken, dan kun je je klacht indienen bij de externe klachtenfunctionaris van Erisietsmisgegaan.nl

Lees hier de klachtenregeling

Klacht melden bij Er is iets mis gegaan


Geschilleninstantie
Lost een gesprek met de klachtenfunctionaris het probleem niet op? Dan kún je ervoor kiezen een rechtszaak aan te spannen, maar je kunt er ook voor kiezen om het geschil voor te leggen aan Stichting geschillen in de landbouw.  Ook dit gaat voor PW Zorg via erisietsmisgegaan.nl

Reglement Geschillencommissie